-
Ας πουμε οτι καμια φορα ακουμπαει και το εμβολο στον κυλινδρο.
Γι αυτο αλλωστε εχουν και τις φουστες(η αυτια η οπως αλλιως θελετε) οι οποιες στα συγχρονα εμβολα ειναι επικαλυμμενες με αντιτριβικα υλικα...
Το περιβοητο σλαπινγκ ειναι πολυ πιο εντονο οταν το μοτερ ζοριζεται κρυο.
Σαφως βεβαια με ενα κρυο γκαζωμα δεν σπαει καμια μηχανη.
Για να φτασει σε σημειο να ραγισει ενα καπακι θα εχει στην πλατη του πολυ "κουραση" απο το παρελθον.
Η θα εχει μεινει απο νερο η θα εχει κολλησει ο θερμοστατης(συνηθεις λογοι ραγισματων).
-
The Following 3 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:
HLIAS - E36 (22-01-14), nikos1400 (23-01-14), pilot (23-01-14)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP