Πολύ σωστός ο Στέφανος!
Το έμβολο κατασκευαστικά έχει μικρότερη διάμετρο από αυτή του κυλίνδρου έτσι ώστε όταν δουλεύει ο κινητήρας και η θερμοκρασία αυξάνεται τα μέταλλα διαστέλλονται με αποτέλεσμα τότε το έμβολο να εφαρμόζει ακριβώς στα τοιχώματα του κυλίνδρου...
Όταν τα μέταλλα είναι κρύα τότε υπάρχει ένα πολύ μικρό κενό μεταξύ εμβόλου και κυλίνδρου κι έτσι η κίνηση του εμβόλου δεν εφάπτεται ακριβώς στα τοιχώματα του κυλίνδρου με αποτέλεσμα να χτυπάει σ' αυτά κάπως "άτσαλα"... Φανταστείτε όμως ότι αυτά τα μικροχτυπήματα σε συνδυασμό με τις πιέσεις που δέχονται τα μέταλλα του κινητήρα εκείνη τη στιγμή από τις υψηλές στροφές λειτουργίας μπορούν να προκαλέσουν σοβαρές φθορές και ζημιές...![]()