Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 185

Θέμα: transmission fault bmw e60

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #10
    Εγγραφή
    26-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    809
    Thanked
    1834
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aristent Εμφάνιση μηνυμάτων
    ειμαι στα 57.000χιλ.και δεν εχω αλλαξει υγρα στο σασμαν.......ελπιζω τα "life-time λαδια" να μην ειναι η αιτια των προβληματων μου.....αν ειναι ομως????.....θελουν κρεμασμα εκει στην BMW!!!


    και παλι συγχαρητηρια Αντωνη για το θρεντ.

    ΥΣ...λειπουν καποιες φωτο,ισως να μην τις εμφανιζει για καποιο λογο....
    Αρη στο πρωην δικο μου δεν ειχα αλλαξει λαδια και κοντευε τις 200.000 χλμ χωρις προβλημα. Καποια στιγμη κλωτσουσε λιγο παραπανω σε αλλαγη απο 2α σε 3η, με εναν προγραμματισμο ομως (διαρκειας 6 ωρων) εφτιαξε. Ο προγραμματισμος εγινε σε γνωστο συνεργειο της Αθηνας και με πηγε εκει ο Βαγγελης (deepblue). Μαζι αναβαθμησε το idrive (μετα επαιζε mp3 που δεν επαιζε μεχρι τοτε, το bluetooth και κατι στην ηλιοροφη). Ολα αυτα φυσικα δεν τα εκαναν ποτε σε επισημες (metalaxis κλπ). Μηπως το προβλημα σου ειναι μια απλη αναβαθμηση; Ιδιο σασμαν δεν ειχαμε; Εμενα ειχε και διπλασια ροπη να διαχειριστεί. Δεν πας μια βολτα κι εσυ μηπως βρεις τελικα λυση;
    Απο εξυπηρετηση και τιμη απλα απαιχτος!

    Το κλωτσιμα το εκανε επειδη για καποιο λογο κρατουσε την δευτερα μεχρι ψηλα, λιγο πριν τον κοφτη.

    Στάλθηκε από το GT-P5110 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη strof : 19-01-14 στις 21:33
    Ανδρών επιφανών πάσα γη τάφος

  2. The Following 5 Users Say Thank You to strof For This Useful Post:

    aristent (19-01-14), chrisgiapz3 (19-01-14), dafidack (20-01-14), deepBLUE (19-01-14), Ptboul (20-01-14)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP