Μανο, οπως εγραψα και παραπανω, στα SMG ΔΕΝ θα δουλεψει τιποτα χωρις το εργοστασιακο dual mass flywheel. Το εχω ψαξει αρκετα πριν το ποσταρω εδω μεσα.

Απο εκει και περα υπαρχει η λυση της sachs με το upgrated πλατω-δισκο (που ομως δεν το δινει για SMG-αλλα δεν βλεπω και καποιο λογο να μην κανει)

https://www.sachsperformance.com/EU/...2000/index.htm

η, κατα την γνωμη μου η καλυτερη λυση HPF stage 1 or stage 2 (stage 2 recommended for smg- η διαφορα με το stage 1 ειναι 200 lbs/ft πιο δυνατο πλατω. Τα SMG ζεσταινουν το πλατω πιο γρηγορα απο τα manual με αποτελεσμα να χανουν μερος του clamping force λογω θερμοκρασιων)
Σιγουρα δεν θα ειναι τοσο προοδευτικο οσο το stock (πχ να ξεκιναει με δευτερα) αλλα αν θελεις μηδεν πατιναρισμα στις αλλαγες και ολη την δυναμη χωρις απωλειες θα πρεπει να κανεις συμβιβασμους σε καποιους τομεις. Οπως αλλωστε και στα χειροκινητα (με μικροτερο impact ομως καθως εκει εξαρταται και απο τον οδηγο)