Αφου βεβαιωθεις για το σασσι οτι ειναι οκει χωρις σκουριες η" "επισκευες" αρχιζεις να ψαχνεις πολλα ... το πας για ευθυγραμμιση για να δεις σε τι κατασταση ειναι απο κατω πχ αν εχει στραβα ψαλιδια αλλα και αν ειναι οκει τα σινεμπλοκ, κρεμαγιερα για διαρροες (πανακριβη !!!), κατασταση & στεγανοτητα οροφης (κοστιζει πολυ !!!), και βεβαια τα γνωστα που κοιταμε σε ολα τα αυτ/τα οπως καλοριφερ αν δουλευει και αν τυχον μυριζει, μοναδα ABS, αεροσακους, σασμαν αν εχει διαρροες και αν κουμπωνουν καλα οι ταχυτητες (τα Getrak που φορανε δεν ειναι και τα πλεον αξιοπιστα) επισης αν κανει θορυβο το διαφορικο και αν κοπαναει στις αλλαγες και ΟΛΑ τα σινεμπλοκ ... αυτα σε γενικες γραμμες.
Για 6κυλινδρα Ζ3 το θεμα τους ειναι η πολυ υψηλη καταναλωση λαδιου, οποτε λιγο παραπανω ψαξιμο στο συγκεκριμενο.
Και το κυριοτερο για μενα ... βρες πρωτα αξιοπιστο μηχανικο και μετα αυτοκινητο ... αυτο δυστυχως ειναι το πιο δυσκολο !!!![]()