Σας ευχαριστω πολυ ολους για τα καλα σας λογια! Για να συνεχισω θα ηθελα να πω γενικα στους κατοχους ζ3 πως οτι βρισκετε απο ζ3μ σε ευκαιρια τσιμπατε το αν εχετε τη δυνατοτητα γιατι πραγματικα τα παντα απο ζ3μ ειναι υπερβολικα δυσευρετα και ειδικα αν τα βρισκετε σε καλες τιμες!!
στο συγκεκριμενο roadster που εχει ηδη μια κλασσικοτητα σαν σχημα και σαν αισθηση του ταιριαζουν περισσοτερο ΟΕΜ πραγματα και οχι τοσο aftermarket καθως χανει λιγο το χαρακτηρα του..δεν ξερω μπορει να κανω και λαθος ειναι καθαρα προσωπικη αποψη!
Με αυτο το γνωμονα αλλωστε ξεκινησα και εγω να ασχολουμαι μεχρι να φτασω σε αυτο το αποτελεσμα
οπως ακριβως ειναι τωρα :
(εδω ηταν πιο παλια πολυ χαμηλωμενο και στη συνεχεια το ψηλωσα μπρος πισω γιατι το πολυ χαμηλωμα ΜΟΝΟ κακο προξενει παντου και κανενα καλο περαν της εμφανισης.αν και δεν μου αρεσε καθολου τοσο χαμηλωμενο εμενα)
και μια πολυ παλια με το εσωτερικο προτου αλλαξω εξωτερικους και εσωτερικο καθρευτη απο ζ3μ καθως και πεταλιερα m
Στο θρεντ περιμενω να γραφτουν αποριες/ερωτησεις/γνωμες οποιασδηποτε μορφης αποκλειστικα πανω στο ζ3 ομως καθως οσες περισσοτερες πληροφοριες μαζευτουν τοσο το καλυτερο για καποιον που αγαπα το συγκεκριμενο αυτοκινητο να μπορει να μαθει για αυτο τι θα πρεπει να προσεξει κατα την αγορα η τελος παντων οτιδηποτε σχετικο!