-
Και παμε τωρα στον πισω αξονα οπου εκει εχουν γινει τα εξης αφου σημειωθει πως το αυτοκινητο φοραει απο τη μανα του μπλοκε διαφορικο τυπου torsen 25% ..δεν χρειαζεται να αναλυσω τη χρησιμοτητα του νομιζω.
1.Μπαρα θολων πισω (μικρη διαφορα σε αισθηση - δενει ομως περισσοτερο το αμαξωμα
οσο να ναι)
2.ενισχυσεις πισω θολων απο ζ3μ (μεγαλη προστασια στους πισω θολους)
3.Σινεμπλοκ γεφυρας Powerflex (ΧΑΟΤΙΚΗ διαφορα σε ΟΛΑ τα επιπεδα και μεγαλη προστασια του πατωματος)
4.Σινεμπλοκ διαφορικου μ3 ε30
5.pads ελατηριων απο ε46 14.5mm (μεγαλη διαφορα στην ανεση σε συνδυασμο με μικροτερο καμπερ)
6.Αντιστρεπτικη απο ζ3 3.0 με σινεμπλοκ powerflex (μικροτερες κλισεις και καλυτερη αισθηση)
Επισης και εδω ελατηρια schnitzer με bilstein επισης σετασισμενα αρκετα σφιχτα
7.Για το τελος κρατησα τη rear strut bar που επισης κατασκευασα μονος μου βασιζομενος πανω στην κατασκευη της Strong Strut (πολυ δυσκολη κατασκευη στην υλοποιηση της καθως οπως θα δειτε απαιτει ακριβεις μοιρες και γωνιασματα για μπει στη θεση της και να εφαρμοσει σωστα και το κυριοτερο να μη βρισκει κατω ΠΟΤΕ οπως συμβαινει με τις μπαρες του Strong Strut εχοντας δημιουργησει σοβαρα προβληματα διοτι εδραζεται στα σινεμπλοκ της γεφυρας και αν βρει κατω με δυναμη ειναι επικινδυνο να στραβωσουν οι πυροι)
Ακολουθουν καποιες φωτογραφιες ενδεικτικα


-
The Following 13 Users Say Thank You to Nickolas_s2k For This Useful Post:
A8hnaios (15-01-14), BILL007 (15-01-14), chrisgiapz3 (16-01-14), ducatista (23-11-14), giannis z3 (15-01-14), Kostas Maras (15-01-14), Loukas (15-01-14), NikoZ3 (16-01-14), Panos 316T (15-01-14), VanVIC (15-01-14), Vassilis ///M (15-01-14), zografias (18-01-14), ΜΙΧΑΛΗΣ (15-01-14)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP