-
Χωρις πολλα λογια, θα επαναλαβω αυτα που εγραψα πιο πανω, εν ολιγοις :
-Αλλαξε μια μπαταρια ''μαμας'' 90 Α AGM
-Δηλωσε την με επισημο μηχανημα να μπορει ο εγκεφαλος DME να διαχειριστει σωστα τα ρευματα (στις ταχυτητες που ανεφερες στην Καρδιτσα οτι στο εκανε, οι απαιτησεις σε αμπερ ηταν αρκετα μεγαλες και η μπαταρια σου δεν τις ειχε, ενω πριν στην αντιπροσωπεια ειχες αφησει πανω στον προγραμματισμο την καινουργια , μετα στον δρομο την ξαναλλαξες).
-Οπου κι αν καταληξεις να ζητησεις εσυ να δοκιμασουν το δυναμο με ολα τα φορτια ενεργα για να δοκιμασθουν οι καθαρες αποδοσεις του (αν κανει διακυμανση κατω απο τα 14,5 volt μιλαμε για αλλα πραγματα
-σε καθε περιπτωση το σασμαν ειναι το τελευταιο που φταιει και μια περιπτωση που μου'ρχεται στο μυαλο τωρα ειναι σε εκεινες τις ταχυτητες να το κοβει ''overheated'' που σημαινει οτι πρεπει οι κωδικοι βλαβων να επεξεργαστουν σωστα και οχι απλα να διαγραφουν.
Αν ειναι αυτο το τελευταιο το σεναριο, τοτε φιλε μου το εξω μερος των κυψελων του ψυγειου του αυτοκινητου εχει πιασει βρωμα (το εξω μερος δεν φαινεται γιατι το σκεπαζει το A/C ) και θελει βγαλσιμο λυσιμο και ξεπλυμα (πανω στο αυτοκινητο δεν καθαριζει οσο κι αν το χτυπησεις με πιεση γιατι η βρωμα παει πιο μεσα).
Τελος απ'οτι ειδες εκανα την ''υπερβαση'' με τα πληκτρα ...!
-
The Following 10 Users Say Thank You to nikos bob For This Useful Post:
aristent (15-01-14), asot (15-01-14), Bazil Van Sinner (16-01-14), BILL007 (15-01-14), chrisgiapz3 (16-01-14), Dimimav (15-01-14), Konstantinos E60 (15-01-14), micz (15-01-14), Ptboul (15-01-14), tokiko (15-01-14)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP