Αντικειμενικα τωρα.
Διαφερουν σε 3 σημεια.
1) σχεδιαση.
2) Στρεπτικη δυσκαμψια πλαισιου
3) ηλεκτρονικα συστηματα ευσταθειας*
*Τα τελευταια 36αρια και τα πρωτα 46αρια εχουν ακριβως τα ιδια ηλεκτρονικα.
Πανω στη σχεδιαση... διαλεγεις και παιρνεις.
Το πλαισιο του Ε46 ειναι σαφως πιο ενισχυμενο και αυτο ειναι το δυνατο του χαρτι απεναντι στον 36αρι.
Οσο για τα ηλεκτρονικα συστηματα ευσταθειας εχει αναλυθει εκτενως.
Απο στησιμο ειναι ακριβως το ιδιο.
Τα υπολοιπα + του Ε46 ειναι γκατζετ και οταν εισαι οδηγος ξερεις οτι βρισκονται εκει απλα για να τα πληρωνεις οταν χαλανε...
Εγω θα επελεγα Ε46 για τη σχεδιαση του και μονο.
Το προτιμω και απο Ε92 και απο F30 σχεδιαστικα
Εσυ βαλε τις προτεραιοτητες σου και ζυγισε το!!