Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 28

Θέμα: Mini Cooper S R53

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #16
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εχεις κανει τα βασικα του 1ου σταδιου. Η επομενη αλλαγη σου ειναι το I/C. Το καλυτερο θεωρηται το ΟΕΜ JCW GP (+2 extra σειρες και μαζι με αυτο και το air diverter που κατευθυνει τον αερα μεσα απο αυτο).
    Προσωπικα θεωρω πολυ καλο αυτο
    https://grsmotorsport.co.uk/r53frontmount.html

    αλλα και αυτο με την κλασσικη διαταξη
    https://grsmotorsport.co.uk/minicoopers.html

    Περαν I/C μπορεις να ασχοληθεις και με την εξατμιση. Χταποδι + ελευθερος καταλυτης θα σου δωσουν καποια επιπλεον αλογα. Υποψιν οτι και τα μπεκ του εργοστασιακου S δεν ειναι πολυ μεγαλα. Αρκετοι κανουν upgrade με τα μπεκ του JCW (μπλε με παροχη 380cc απο 330 stock). Επομενο σταδιο ειναι καπακι με αλλαγη εκκεντροφορου. Η newmann ειναι μια εταιρεια που εχει εκκεντρα για το S και χρησιμοποιουν στο UK.


    FYI τo R53 ειναι βασισμενο στην πλατφορμα tritec.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Tritec_engine

  2. The Following 6 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    aristent (07-01-14), Bazil Van Sinner (07-01-14), BILL007 (24-01-14), VanVIC (07-01-14), Vasilis (13-10-14), zografias (07-01-14)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP