-
Εχεις κανει τα βασικα του 1ου σταδιου. Η επομενη αλλαγη σου ειναι το I/C. Το καλυτερο θεωρηται το ΟΕΜ JCW GP (+2 extra σειρες και μαζι με αυτο και το air diverter που κατευθυνει τον αερα μεσα απο αυτο).
Προσωπικα θεωρω πολυ καλο αυτο
https://grsmotorsport.co.uk/r53frontmount.html
αλλα και αυτο με την κλασσικη διαταξη
https://grsmotorsport.co.uk/minicoopers.html
Περαν I/C μπορεις να ασχοληθεις και με την εξατμιση. Χταποδι + ελευθερος καταλυτης θα σου δωσουν καποια επιπλεον αλογα. Υποψιν οτι και τα μπεκ του εργοστασιακου S δεν ειναι πολυ μεγαλα. Αρκετοι κανουν upgrade με τα μπεκ του JCW (μπλε με παροχη 380cc απο 330 stock). Επομενο σταδιο ειναι καπακι με αλλαγη εκκεντροφορου. Η newmann ειναι μια εταιρεια που εχει εκκεντρα για το S και χρησιμοποιουν στο UK.
FYI τo R53 ειναι βασισμενο στην πλατφορμα tritec.
https://en.wikipedia.org/wiki/Tritec_engine
-
The Following 6 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:
aristent (07-01-14), Bazil Van Sinner (07-01-14), BILL007 (24-01-14), VanVIC (07-01-14), Vasilis (13-10-14), zografias (07-01-14)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP