Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 131

Θέμα: [E46 m3] Δισκος-πλατο

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    H επικρατεστερη αποψη ειναι να αποφυγει καποιος τη εγκατασταση ελαφριου βολαν σε κιβωτιο smg. Και αυτο γιατι το ελαφρυ βολαν περιστρεφεται με διαφορετικες ταχύτητες και η ECU δεν εχει προγραμματιστει να διαβαζει αυτες τις ταχυτητες. Διαβαζει σωστα ταχυτητες που αναπτύσσονται απο το βολαν διπλης μαζας, το εργοστασιακο δηλαδη. Το παραπανω δεν αποτελει προβλημα για Μ3 με μηχανικο κιβωτιο. Το προβλημα αρχιζει στα smg οταν η ECU στελνει λανθασμενες πληροφοριες στη μοναδα ελεγχου smg. Προβληματα στη συμπλεξη /αποσυμπλεξη θα παρατηρηθουν μαλλον.


    Μονο αν ενας προγραμματιστης θα μπορεσει να σχεδιασει νεους παραμετρους στη μοναδα smg συμφωνα με τα χαρακτηριστικα ενος ελαφριου βολαν, θα δουλεψει σωστα. Αρα μεγαλη ιστορια.
    Δεν διαβαζει διαφορετικες ταχυτητες, τις ιδιες διαβαζει μιας και η ταχυτητα περιστροφης του βολαν (ειτε μονης, ειτε διπλης μαζας) ειναι ιδια με αυτη που βλεπουμε στο στροφομετρο! Το Θεμα ειναι οτι λογω της μειωμενης του μαζας το μονης, δεν μπορει να αποθηκευσει την ιδια ενεργεια οσο ενα διπλης. Αρα τεινει να σταματησει γρηγοροτερα...αρα πεφτουν γρηγοροτερα οι στροφες του κινητηρα (στην νεκρα).Αρα ο δεικτης του στροφομετρου θα ''σκαει'' σε χαμηλοτερες στροφες (απο πριν) σε καθε αλλαγη! Το φαινομενο αυτο θα ειναι πιο εντονο στα χαμηλα προγραμματα S2,S3,S4 (εκει ακριβως που θελουμε την ομαλη λειτουργια). Ενω στις ''καρφωτες'' του S6 δεν νομιζω να φανει διαφορα!

  2. The Following 2 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    BILL007 (17-04-10), manos///3 (17-04-10)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP