Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 97

Θέμα: N42B20 SOS

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #38
    Εγγραφή
    30-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    508
    Thanked
    1153
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Φίλε nikpapas44 μας μπερδεύεις λίγο...
    Οι λ ΠΡΙΝ τους προκαταλύτες είναι "υπεύθυνοι" για την ρύθμιση των μειγμάτων...
    Ο λ πριν τον κεντρικό καταλύτη είναι ο παρακολούθησης και ελέγχει τη λειτουργία των προκαταλυτών....
    Μπορεί ωστόσο το δικό σου 46-άρι να μην έχει προκαταλύτες, οπότε ο λ πριν τον κεντρικό καταλύτη είναι ο υπεύθυνος για τα μείγματα..
    Αν το αμάξι σου έχει 4 λάμδα, είναι λίγο δύσκολο να άλλαξε συμπεριφορά με τον λ που άλλαξες... αν έχεις 2 λάμδα, τότε ναι αυτός παίζει σημαντικότατο ρόλο.

    Ας ελπίσουμε να είναι αυτό και επιτέλους να ηρεμήσεις από τις απανωτές αναποδιές...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη tasos.kamv : 03-12-13 στις 21:11

  2. The Following User Says Thank You to tasos.kamv For This Useful Post:

    nikos valvetronic (03-12-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP