Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 27

Θέμα: Variable M differential

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #7
    Εγγραφή
    22-11-10
    Περιοχή
    Pella
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    1.353
    Thanked
    2154
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexm Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στελιο το ασημι Μ6 εχει μπλοκε μεταβαλλομενο θεωρητικα απο 0-100% και λεω θεωρητικα γιατι στην πραγματικοτητα ειναι απο 10-92%
    Στο μπορντω Μ6 εχουν βαλει ελευθερο, απο 650 μαλλον.
    Το Ε39 εχει μηχανικο 25% μπλοκε οπως εβγαινε απο το εργοστασιο.
    Μεχρι και το Μ5 Ε39 τα μπλοκε ηταν μηχανικα με ποσοστο εμπλοκης 25%, απο τα Μ6-Μ5 V10 και μετα τα μπλοκε ειναι μεταβαλομενα αναλογα με την αναγκη λειτουργιας της στιγμης.
    Στα νεα Μ5-Μ6 ειναι ακομα ποιο εξελιγμενα!!!
    αυτο σκεφτηκα και εγω οτι μαλλον βαλαν αλλο διαφορικο για να δειξουν τις διαφορες.

    25% μονο μπλοκαρει το Μ5 Ε39? μαλλον γιαυτο δεν μπορεσε να ξεκινησει την ανηφορα με τα ραουλα

    Αλεξ εχω την εντυπωση οτι τα V10 ειναι οπως και η διαφορικάρα της Μ3 Ε46

    μηχανικο fully variable με την αντλια η οποια δινει την αναλογη πιεση στα δισκάκια

  2. The Following User Says Thank You to steliosm46 For This Useful Post:

    alexm (03-12-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP