Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 37

Θέμα: Το τέλος ενός εξαιρετικού εργαλείου

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #6
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Χωρίς να θέλω να υπονοήσω κάτι αρνητικό, αλλά θεωρώ πολύ λίγα τα 300.000 χλμ και ότι το μοτέρ αν συντηρούνταν σωστά θα έβγαζε αρκετά παραπάνω.

    Και αυτό το λέω γιατί έχω μπει και οδηγήσει Μ50/Μ52 με αρκετά παραπάνω χλμ, επίσης το Ε36 του πατέρα μου (Μ52ΤUB20) έχει πλέον 230.000 χλμ στα χέρια του (το πήραμε το 05 με 120.000 χλμ μεταχειρισμένο, δεν ξέρω αν και κατά πόσο ήταν πραγματικά), δεν έχει παρουσιάσει σημαντικά προβλήματα. Η κατανάλωση λαδιού είναι περίπου ένα λίτρο ανά 5000 χλμ.

    Επίσης είχα και ένα Ε30 Μ10Β16 με 380.000 το οποίο μέχρι την στιγμή που το έβγαλα δεν είχε τπτ σημαντικό.

    Και μην ξεχνάμε ότι στα σύγχρονα μοτέρζ συντήρηση δεν είναι μόνο λάδια φίλτρα μπουζί, αλλά και χίλια δυο άλλα, όπως έλεγχος vanos, έλεγχος/αντικαταστάση μπεκς afms κλπ κλπ.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  2. The Following 3 Users Say Thank You to oldcarskickass For This Useful Post:

    dark knight (02-12-13), Ptboul (02-12-13), Βασιλης (14-01-14)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP