Φίλε, ειδικός δεν είμαι, αλλά έχω και γω ένα 2λιτρο Ε46 12/2003, ελληνικό από τον Σπανό, έχω κάνει 120.000km και δεν μου έχει παρουσιάσει τίποτε.
Ομως, όταν το πήρα με 19.000km, γνώριζα κάποιον, που δούλευε σε άλλη αντιπροσωπεία της BMW και όλη την ημέρα ήταν πάνω από 46αρια. Τον παρακάλεσα να το δει και να μου πει τι μπορεί να χρειαστεί να αλλάξω για παν ενδεχόμενο, αφού ταξίδευα συνεχώς.
Το είδε και μου πρότεινε να αλλάξω προαιρετικά τους 4 πολλαπλασιαστές με άλλους της Boch.
Επίσης είδε ότι σε ένα αισθητήρα πάνω στην καπάκι της μηχανής(βγάζοντας τα πλαστικά), είχε αρχίσει να αλλοιώνεται η πλαστική στρογγυλή ροδέλα που μονώνει το στέλεχος του αισθητήρα που εισέρχεται στον κινητήρα. Πάνω στο καπάκι της μηχανής δεν νομίζω να υπάρχει άλλος αισθητήρας που προεξέχει.
Μου είπε, αν θυμάμαι καλά, ότι είναι αισθητήρας εκκεντροφόρων αλλά δεν και είμαι σίγουρος. Μου είπε ότι όταν θα φθαρεί και άλλο η ροδέλα, θα μου δημιουργήσει πρόβλημα στη λειτουργία του κινητήρα και θα με "αφήσει" στο δρόμο κάποια στιγμή.
Ο μάστορας που το κάνω service, παρόλο που τα δουλεύει συνέχεια τα 46αρια, φάνηκε ότι δεν το γνώριζε και αναγκάστηκε να μπει στο manual του αυτοκινήτου για να διαπιστώσει τι δουλειά κάνει αυτό και να το παραγγείλει. Κόστος αυτού €5,00.
Βλέποντας το σχόλιο του Individual το θυμήθηκα. Αν δεν το έχεις τσεκάρει καλό είναι να το δεις. Μακάρι να βοήθησα.
Εγώ πάντως με το δικό μου το 46αρι δεν έχω αντιμετωπίσει το παραμικρό μηχανικό πρόβλημα.