ολη του η ιστορια φαινεται μεσω του αριθ πλαισιου αφου ρωτησεις την bmw-hellas.
υπαρχουν πολλα παλια Μ3 που δεν εχουν κανει την αλλαγη κινητηρα ακομη, παρ ολο που η εταιρεια το κανει δωρεαν.
ολα τα βοηθητικα στοιχεια που σου δοθηκαν παραπανω νομιζω ειναι σωστα.
Μονο να ξερεις οτι το smg ειναι απλο μηχανικο σανζμαν και οχι αυτοματο, οπως πολλοι νομιζουν.
Το μονο που εχει ειναι μια ηλεκτρουδραυλικη πλακεττα πανω του, που κανει τις αλλαγες αντι του λεβιε και του χεριου σου.
Ειναι καλιτερο-γρηγοροτερο, απο το manual αν το χειριζεσαι σωστα.
Και παντιλικια κανει, κι οτι θες.
Και ειναι και must οπως ειπωθηκε παραπανω.
Το θεμα ομως του μοτερ να το κοιταξεις πολυ καλα, και να ξερεις και κατι αλλο!
Ποτε δεν θα δεις τα 343 αλογα ουτε την αναλογη ροπη!
Χανει παρα πολυ αυτο το πραμα!
Με το ζορι 330ΝΜ ροπη.
Και μετα θελει πολλη τεχνη κ χρημα, για να παρει την ροπη που του λειπει!
Υπ οπ οψιν η ροπη σπρωχνει, και οχι η ιπποδυναμη....
Aλλα σαν αυτοκινητο για τα λεφτα του ειναι ωραιο!
-Μ- ειναι! (του π......η! να μην ειναι ωραιο?)