Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BILL007 Εμφάνιση μηνυμάτων
Φίλε μου πάμε ένα-ένα...

Απο το 2003 και μετά νομίζω δεν έπρεπε να κάνουν ανάκληση τα M3...
Πιο πριν πρέπει οποσδήποτε να έχει χαρτιά που να δείχνει ότι έχουν κάνει την ανάκληση...

Για εμένα το manual είναι φάουλ μιας και το smg σε Μ3 είναι MUST (παρέα με τα προβληματάκια του βέβαια->βλέπε υδραυλικές αντλίες κτλπ)...
Θα στο πουν και κάτοχοι...Το μόνο καλό κίνητρο για να πάρεις manual είναι να το βρεις 4-5 χιλιάρικα πιο κάτω απο smg...




Oσο για το που υποφέρουν τα Μ3?

Θα σου κάνω μια μικρή λίστα παρακάτω...

-Πάτωμα εκεί που είναι οι βάσεις του διαφορικού
-Βάσεις σασμάν
-Φίλτρο Vanos
-Πρόβλημα με καμμένα ζουάν στο τελικό
-Τσέκαρε την "ανησυχία" κυλίνδρων
-αντλία νερού
-Έλεγχος στο σωληνάκι προ-πίεσης (πάει απο το block στο vanos)-τα παλία έχουν συνήθως απο ένα πιαστράκι το οποίο το ζορίζει και κάποια στιγμή κόβεται.Ετσι αρχίζει να δακρύζει λάδι και θα απορείς απο που χάνει.Ευτυχώς έχει βγεί νέος κωδικός και ανταλλακτικό με διπλό πιαστράκι
-αλλαγή στα υγρά του σασμάν κάθε χρόνο με τα ΟΕΜ...LIFETIME=H ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΑΤΗ!Μην πω χειρότερα...
-τσεκάρισμα οι πίσω θόλοι μέσα απο την ανάρτηση
-σε περιπτωση που βάλεις aftermarket μεσαίο, ετοιμάσου να κόβεις συνεχώς τις βάσεις του

Φιλικά Βασίλης
Bασιλη δεν τα εγραψες ολα... Ξεχασες actuator, βασεις σασμαν, αντλια τιμονιου κλπ