Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων
Γιατί να είναι πρόβλημα τα 5000¤ ανά πενταετία;
Μια χαρά είναι μη σου πω και λίγα.
Αν βάλεις κάτω ένα αντίστοιχης ιπποδύναμης αμάξι με βενζίνες τέλη και συντήρηση βγαίνουν αρκετά παραπάνω.

Και μιλάμε όχι για χρήση garage queen το πήρα να το βλέπω αλλά για άτομα που όντως χρειάζονται αρκετές μετακινήσεις δλδ καμιά 15 - 20.000 χλμ το χρόνο. Γιατί προσωπικά πιστεύω ότι αν κάνεις λιγότερα χλμ τον χρόνο δεν συμφέρει να έχεις γενικά αυτοκίνητο (αν το βλέπεις από την οικονομική σκοπιά)
Εν μερει συμφωνω οτι το κοστος του αυτοκινητου πλεον ειναι τεραστιο , αλλα σκεψου οτι καποιοι δεν εχουν να μετακινηθουν διαφορετικα γτι δε μενουν σε μεγαλουπολεις οπως εμεις.

Και ναι, τα 5000¤ ή οσα θα χρεωνει η bmw τελοσπαντως ειναι αξιομνημονευτο ποσο.

Το κοστος κατασκευης ενος τετοιου οχηματος ειναι αστειο, και οι τεχνολογιες που χρησιμοποιει προπολεμικες. Για αυτο θεωρω οτι ακομα τα 36χιλιαρικα ειναι πολλα, απλα σε αυτα τα 36 κρυβεται το R&D για την κατηγορια αυτη των οχηματων γενικα.