ακριβώς το ίδιο κι εγώ με τον Λευτέρη ( απόκτηση 6/09, από γερμανία, diesel) αλλά σε τριάρα e90 με steptronic. Ακριβώς οι ίδιες και οι εντυπώσεις μου. Στα μείον να προσθέσω την ευαισθησία στα παλιοπετρέλαια που μας βάζουν (που να το απαλευθερώσουν κιόλας).
για να αποσβέσεις την αξία αγοράς και service πρέπει να κάνεις τουλάχιστον 25.000 χιλ. ετησίως.
Πρός Θεού μην παραξηγηθώ. Είμαι υποστηριχτής της πετρελαιοκίνησης και της ροπάρας της...
εδώ έχω αντίρρηση... και εξηγούμαι: όταν αγοράζεις ένα 325i υπολογίζεις πότε θα κάνεις απόσβεση από το αν θα αγόραζες 320i;; ΟΧΙ γιατί είναι διαφορετικά αυτοκίνητα και το αγόρασες επειδή γουστάρεις την παραπάνω δυναμή του, τον εξακύλινδρο και δεν ξερω κι εγώ τι άλλο.
Στην περίπτωση της σύγκρισης 320d με 320i γιατί ψάχνουμε να βρούμε απόσβεση αφού οι διαφορές σε απόλυτες τιμές ιπποδύναμης και ροπής είναι σχεδόν η ίδια με το παραπάνω παράδειγμα;;;;
Δεν δέχομαι λοιπόν ζήτημα 'απόσβεσης΄ αφού στην ουσία αγοράζεις ένα 325i με λιγότερα κυβικά και λιγότερα έξοδα.