εγω απλα είπα οτι το gtr θα ηταν καλύτερο για ελληνικούς ειδικά καροδρόμους αυτο κ μονο σαν απάντηση σαυτους που λένε για το 911.η turbo s πάντως ειναι πιο Γρηγόρη άπο Ιταλία ενώ η turbo πιο αρχή σιγουρα δεν μετράνε τα drag αλλα αυτο βλέπουμε σαυτο το θέμα οπότε γι αυτο μιλάμε .προσώιπιικα τα 0-100 0-200 μόνα τους λίγα μ λένε για ενα αμάξι
μα και η πόρσε ειναι 4κίνητη και αρκετά ''άνετη'' για τους δρόμους μας..τέλος πάντων σίγουρα το νισσάν είναι μεγάλο value for money άλλα προσωπικά δεν το συγκρίνω καν με πόρσε..αυτή είναι η άποψή μου φυσικά και δέχομαι οτι όσον αφορά τα πόρσε φοράω παρωπίδες!
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.