Γεια σου Κωνσταντίνε, έτσι είμαι εγώ δεν γράφω πολύ στο forum, αλλά σαν ξεκινήσω δεν έχω σταματημό χαχαχαχαχαχα
Βαγγέλη δεν το έχω βγάλει ακόμα έξω, παραμένει συνεργείο. Περιμένω κάτι ακόμα από την VDO Siemens για να ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΩ. χαχαχαχαχαχαχαχαΘα σου πω μόλις το δοκιμάσω, αλλά μπορώ να σου πω από τώρα πως θα χρειάζεται λιγάκι παραπάνω ώρα για να έρθει το λάδι στην κανονική θερμοκρασία του σε σχέση με πριν. Έχω και εγώ μια απορία. Με τόσο μεγάλη μετωπική επιφάνεια ψύξης στο ψυγείου λαδιού του Μ5 δεν ξέρω αν η θερμοκρασία του λαδιού τελικά φτάνει ποτέ στα επιθυμητά επίπεδα λειτουργίας χαχαχαχαχα.
Πάντως και γι'αυτο το "θέμα" έχω λύση. Θα χρειαστούμε επιπλέον θερμικά φορτία στον κινητήρα που μπορεί να μας προσφέρει το κιτάκι της ESS χαχαχαχαχαχα
![]()











Θα σου πω μόλις το δοκιμάσω, αλλά μπορώ να σου πω από τώρα πως θα χρειάζεται λιγάκι παραπάνω ώρα για να έρθει το λάδι στην κανονική θερμοκρασία του σε σχέση με πριν. Έχω και εγώ μια απορία. Με τόσο μεγάλη μετωπική επιφάνεια ψύξης στο ψυγείου λαδιού του Μ5 δεν ξέρω αν η θερμοκρασία του λαδιού τελικά φτάνει ποτέ στα επιθυμητά επίπεδα λειτουργίας χαχαχαχαχα.
Πάντως και γι'αυτο το "θέμα" έχω λύση. Θα χρειαστούμε επιπλέον θερμικά φορτία στον κινητήρα που μπορεί να μας προσφέρει το κιτάκι της ESS χαχαχαχαχαχα
Απάντηση με παράθεση
