Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kloukakis Εμφάνιση μηνυμάτων
Σας ευχαριστώ πολύ όλους!!

Και κάνω λοιπόν την πρώτη βασική ερώτηση που αφορά την βάση του κομπρέσορα.

Κατά 90% μπορώ να κρατήσω την ήδη υπάρχουσα εισαγωγή αέρα της BMW μαζί με την πεταλούδα της και να βάλω τον κομπρέσορα δίπλα της. Να κατευθυνθώ εκεί ή να φτιάξω καινούργια βάση πάνω στο μπλοκ του κινητήρα , όπως η d/a με την διαφορά ότι θα μπει intercooler, μαζί με νέα μεγαλύτερη πεταλούδα?

2) intercooler οπωσδήποτε ακόμα(!) και με 0.5 πίεση?

3) Να προσπαθήσω να κάνω όσο το δυνατό πιο μικρές σε μήκος σωληνώσεις? Αν βάλω τον κομπρέσορα με νέα βάση πάνω στο μπλοκ θα έχω και μικρότερες απώλειες πίεσης ή δεν χάνω τίποτα, στον θέμα αυτό, κρατώντας την υπάρχουσα εισαγωγή?
Για μένα μπορείς να κρατήσεις την ίδια εισαγωγή αέρα αν θες να παραμείνει πολύ χαμηλό το κόστος. Παρόλαυτα (απαντάω και το 2) επειδή πρέπει να μπεί οποσδήποτε intercooler ακόμα και με χαμηλή πίεση πρέπει να φτιάξεις εισαγωγή. Στην ουσία πρέπει να βγάζει έξοδο ο κομπρέσσορας προς το μικρό ιντερκούλερ (φαντάζομαι είδες τι μέγεθος έχει του Λευτέρη) και απο και πίσω να επιστρέφει στην εισαγωγή. Η εισαγωγή είναι μεταλλική οπότε δεν τίθεται ιδιαίτερο πρόβλημα να πώ την αλήθεια. Στην θέση σου αν είχα τον χρόνο και το budget θα την άλλαζα. Βέβαια, στην καινούρια πρέπει να προσέξεις την ροικότητα έτσι ώστε οι κύλινδροι να παίρνουν την ίδια ποσότητα αέρα και όχι κάποιοι λιγότερο και άλλοι περισσότερο.

Οι μικρές σωληνώσεις σημαίνουν και μεγαλήτερες απώλειες πίεσης. Επειδή ο κομπρέσορας και η εισαγωγή είναι απο την ίδια μεριά θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί intercooler που να έχει απο την ίδια μεριά είσοδο και έξοδο για μικρότερο μήκος σωληνώσεων. Επίσης οι μακριές σωληνώσεις έως ένα σημείο δεν αποτελούν πρόβλημα.

Πρόβλημα θα είναι η μεγάλη διάμετρος. Μην παίξεις με πάνω απο 2 ίντσες γιατί θα αργούν να γεμίζουν με συμπιεσμένο αέρα γρήγορα.

Αυτά για την ώρα. Αν μπορώ να βοηθήσω και άλλο πές μου