δεν προσφερει καμια ασφαλεια παραπανω απο μια μηχανη.

Οταν σε χτυπανε απο πλαγια-μπρος-πισω εισαι το ιδιο εκτεθημενος οπως και σε μια κανονικη μηχανη η σκουτερ.

Δε θελω να συγκρινω τις δυο μικρες ροδες σε σχεση με το 120*70*16 που φοραει μια μεση μηχανη μπροστα στο φρεναρισμα...


Η μονη διαφορα ειναι οτι δεν κατεβαζεις το ποδι οταν σταματας.

Για μενα καλυτερα δωσε 350 να παρεις το διπλωμα της μηχανης, οπου θα αποκτησεις και αρκετη πρακτικη εμπειρια για διτροχο και παρε κανεναν δικυλινδρο 650αρι που καιει το ιδιο και λιγοτερο απο το piaggio.

Αποψη μου παντα..