Μα οι καστομιές θα γίνουν κυρίως με ΟΕΜ κομμάτια (π.χ κάρτερ απο Χ5) και οχι aftermarket και αυτό είναι κάτι που σίγουρα θα εκτοξεύσει το budget στο θεό![]()
Γενικά αν δεν έχεις δικό σου χώρο και εξοπλισμό να πειραματιστείς με αυτά ή φίλο σου με συνεργείο,γνώμη μου, όπως είπε και ένα άλλο παιδί είναι να μην μπλέξεις, εκτός και αν πάρεις π.χ τηλ σε κάποιο συνεργείο του πεις την κατάσταση και σου πει θέλω τόσα και το κλειδί στο χέρι.
Για να σου βγει low budget και να κρατηθεί σε νορμάλ πλαίσια τέτοιο εγχείρημα είναι βασικό αυτό που σου είπα στην απο πάνω πρόταση.
Τώρα το μηχανοστάσιο του Ζ3 έχει άπλετο χώρο που δυστυχώς το Ε46 δεν έχει. Δεν ξέρω αν θα κλείνει το καπό ή αν θα βρίσκει στην εισαγωγή...
Γενικά αν το πας για μόνος σου θα χρειαστείς πολλά και κυρίως πολύ χρόνο και διάβασμαΕλπίζω να μην σε αποθάρρυνα, αλλά αυτή είναι η αλήθεια...
Οσο το ελληνικό ήταν ανοιχτό γινόταν. Βαγγέλη υπάρχουν (και όμως) Μ3 GTR εισαγωγή στην Ελλάδα και φοράνε 8 κύλινδροΟπότε γινόταν κανονικότατα...