-
Δε συμφωνω τοσο και αυτο γιατι το 36ρι ειναι ηδη ενα μοντελο πατημενης 15ετοιας-20ετοιας.
Οι συζητησεις που καναμε παλια για 7 και 10k για μια μετατροπη σε 28ρι ειναι πλεον μακρινο παρελθον.
Το 3λιτρο και ειδικα το M54B30 που συζηταμε, ειναι ενα bulletproof και πολυφορεμενο μοτερ που πολλοι ξερουμε και εχει αψογες εφαρμογες απο Ε30, Ζ3, Ε36, Ε34, Ε39, Ε46.
Αυτο για μενα λεει οτι αν η δουλεια ανατεθει σε σωστο μηχανικο θα εχει αρκετες μεταμοσχευσεις του μοτερ στο ενεργητικο του και θα γνωριζει οτι τυχον μπορει να προκειψει.
Και εδω που τα λεμε το μονο που θα χρειαστει ειναι ενα δεσιμο του μοτερ αφου πατεντες χρειαζονται ελαχιστες και το μονο που ξερω οτι θελει προσοχη ειναι ενας καλος ηλεκτρολογος γιατι εκει θα χρειαστουν πατεντες (βλ. καντραν).
Προσφατα ειδα και καμπριο 36 μαυρο με Μ54 και smg1 απο ε46 μαλλον.
-
The Following User Says Thank You to Χρίστος For This Useful Post:
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP