Μην συγκρίνεις ανόμοια πράγματα.
Αν ήθελε το M division να φτιάξει ΕΝΑΝ κινητήρα που να μπορεί να στροφάρει έτσι, λές να μήν μπορούσε; Βέβαια το μυστικό είναι στο πόση "αντοχή" θα είχε ένας τέτοιος κινητήρας, αυτο το θέμα δεν βλέπω να θίγεται...
Επι του προκειμένου, η ΒΜW δίνει έναν κινητήρα ο οποίος καλείται να ανταπεξέλθει στις πιέσεις (για τις οποίες σχεδιάστηκε) σε καθημερινή βάση και με διάρκεια σε βάθος χρόνου. Επίσης το κόστος του κινητήρα έπρεπε να είναι σε "εμπορικά ανεκτά" όρια. Εναλλακτικά θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν "διαστημικά" υλικά και να έχουν στροφόμετρο που "κάνει σβούρες" αλλά τότε το Μ3/Μ4 θα κόστιζε όσο μια Lamborgini (τουλάχιστον) και δεν θα το αγόραζε σχεδόν κανένας.
Υ.Γ.: Πού ξέρεις; Μπορεί και στο division να εργάονται Έλληνες και ενδεχομένως να συμμετέχουν και στην εξέλιξη των κινητήρων.