Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 6 από 6

Θέμα: konter m4

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #5
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο RallyArt Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αμα το καταφεραν Ελληνες ολοκληρο Mdivision λετε να μην το παει 7500? https://m.youtube.com/results?q=evo%...?v=IYaqskg3Wh0

    Sent from my Ramos W27Pro using Tapatalk 4
    Μην συγκρίνεις ανόμοια πράγματα.
    Αν ήθελε το M division να φτιάξει ΕΝΑΝ κινητήρα που να μπορεί να στροφάρει έτσι, λές να μήν μπορούσε; Βέβαια το μυστικό είναι στο πόση "αντοχή" θα είχε ένας τέτοιος κινητήρας, αυτο το θέμα δεν βλέπω να θίγεται...

    Επι του προκειμένου, η ΒΜW δίνει έναν κινητήρα ο οποίος καλείται να ανταπεξέλθει στις πιέσεις (για τις οποίες σχεδιάστηκε) σε καθημερινή βάση και με διάρκεια σε βάθος χρόνου. Επίσης το κόστος του κινητήρα έπρεπε να είναι σε "εμπορικά ανεκτά" όρια. Εναλλακτικά θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν "διαστημικά" υλικά και να έχουν στροφόμετρο που "κάνει σβούρες" αλλά τότε το Μ3/Μ4 θα κόστιζε όσο μια Lamborgini (τουλάχιστον) και δεν θα το αγόραζε σχεδόν κανένας.

    Υ.Γ.: Πού ξέρεις; Μπορεί και στο division να εργάονται Έλληνες και ενδεχομένως να συμμετέχουν και στην εξέλιξη των κινητήρων.

  2. The Following User Says Thank You to VanVIC For This Useful Post:

    bimmer-corfu (29-09-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP