
Αρχικό μήνυμα απο
pilot
Σίγουρα δεν είναι σχεδιασμένο για τέτοιου είδους πίεση σε υψηλές θερμοκρασίες άσχετα με το πως ''πασάρει'' η BMW το αυτοκίνητο..είναι αμάξι βόλτας όπως και να έχει..Μην ξεχνάτε πως ένας πολυκυλινδρος κινητήρας με πολλά κυβικά παράγει πολλή θερμότητα σε σχέση με ενα 4κυλιδρο 2λιτρο για π.χ..
Είμαι σίγουρος πως με ένα καλύτερης απόδοσης ψυγείο λαδιού,ειδικά και σε συνδυασμό με το ποιο σφιχτό coupling το πρόβλημα θα λυθεί..
Φανταστείτε να μην ήταν και crossflow αρχιτεκτονική το σύστημα ψύξης! Η θερμοκρασία του νερού θα ανέβαινε πολύ γρήγορα σε τέτοιες συνθήκες..