Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 1470

Θέμα: Απορίες Μ3 Ε46

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σίγουρα δεν είναι σχεδιασμένο για τέτοιου είδους πίεση σε υψηλές θερμοκρασίες άσχετα με το πως ''πασάρει'' η BMW το αυτοκίνητο..είναι αμάξι βόλτας όπως και να έχει..Μην ξεχνάτε πως ένας πολυκυλινδρος κινητήρας με πολλά κυβικά παράγει πολλή θερμότητα σε σχέση με ενα 4κυλιδρο 2λιτρο για π.χ..

    Είμαι σίγουρος πως με ένα καλύτερης απόδοσης ψυγείο λαδιού,ειδικά και σε συνδυασμό με το ποιο σφιχτό coupling το πρόβλημα θα λυθεί..

    Φανταστείτε να μην ήταν και crossflow αρχιτεκτονική το σύστημα ψύξης! Η θερμοκρασία του νερού θα ανέβαινε πολύ γρήγορα σε τέτοιες συνθήκες..
    Το πρόβλημα πουλεμ είναι ότι στη Γερμανία που τα τεσταρουν, είναι και 10 βαθμούς κάτω απ'οτι είμαστε εμείς και η κυπρος.

    Αν αντί να τεσταρουν στο ρινγκ τεσταρανε στην αχνά η στις σερρες Ιούνιο μήνα, θα έβλεπαν ότι το ψυγείο λαδιού θα έπρεπε να αντικατασταθει. Το αμάξι δουλεύει άψογα μέχρι 26-27 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία. Από 30 και πάνω αρχίζει και ζεσταίνεται αρκετα.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. The Following 3 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    BILL007 (23-09-13), chief (23-09-13), Panos 316T (23-09-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP