Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 1470

Θέμα: Απορίες Μ3 Ε46

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.739
    Thanked
    17921
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν θυμαμαι.
    Με 125 βαθμους το λαδι οταν ειναι χειμωνας το αμαξι αντεχει μια χαρα.
    Το καλοκαιρι ομως δεν μπορει ο εισερχομενος αερας και το συστημα ψυξης να κρυωσουν το μοτερ.
    Η θερμοκρασια του λαδιου υπερνικα το συστημα ψυξης σε αυτες τις συνθηκες και ειναι επομενο να ξεκινησει σε καποια στιγμη να ανεβαζει θερμοκρασια νερου.
    Οποταν δεν το ρισκαρω πλεον.
    Σίγουρα δεν είναι σχεδιασμένο για τέτοιου είδους πίεση σε υψηλές θερμοκρασίες άσχετα με το πως ''πασάρει'' η BMW το αυτοκίνητο..είναι αμάξι βόλτας όπως και να έχει..Μην ξεχνάτε πως ένας πολυκυλινδρος κινητήρας με πολλά κυβικά παράγει πολλή θερμότητα σε σχέση με ενα 4κυλιδρο 2λιτρο για π.χ..

    Είμαι σίγουρος πως με ένα καλύτερης απόδοσης ψυγείο λαδιού,ειδικά και σε συνδυασμό με το ποιο σφιχτό coupling το πρόβλημα θα λυθεί..

    Φανταστείτε να μην ήταν και crossflow αρχιτεκτονική το σύστημα ψύξης! Η θερμοκρασία του νερού θα ανέβαινε πολύ γρήγορα σε τέτοιες συνθήκες..
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  2. The Following User Says Thank You to pilot For This Useful Post:

    BILL007 (23-09-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP