-
Σε όλα τα αυτοκίνητα με δισκοτάμπουρο πίσω δημιουργείται αυτό το πρόβλημα.Η αιτία είναι ότι το ταμπούρο που εξυπηρετεί ΜΟΝΟ το χειρόφρενο δεν τρίβεται ποτέ και πιάνουν σκουριά και τα θερμουιτ και η επιφάνεια τριβής τους.Αυτό που σου έσφιγκαν μέσα από την τρύπα του μπουλονιού είναι η μια άκρη της δαγκάνας,η άλλη άκρη σφίγγει μέσα από το αυτοκίνητο κάτω από την φούσκα του χειρόφρενου.Πρέπει να βγουν τα μουαγιέ και να σου τρίψουν από μέσα την επιφάνεια τριβής και τα θερμουιτ(ιδανικά άλλαξέ τα).Όταν αποκατασταθεί η λειτουργία κάνε συνήθεια κάτι απλό.Λίγο πριν σταματήσεις το αυτοκίνητο δένε το χειρόφρενο.Σε καθημερινή βάση αυτή η έστω και λίγη τριβή δεν θα επιτρέψει την σκουριά να ξαναεμφανιστεί.Εγώ φοράω πίσω 245 και τα κοκκαλώνει παντού.
-
The Following 13 Users Say Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:
A8hnaios (13-09-13), Bazil Van Sinner (12-09-13), BILL007 (13-09-13), Dimimav (12-09-13), ghost-rider (13-09-13), GiorgosN (12-09-13), grigoris_vari (17-09-13), individual (25-09-13), Konstantinos E60 (25-09-13), Panos 316T (25-09-13), PANOS-E60 (12-09-13), Ptboul (13-09-13), Vassilis ///M (12-09-13)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP