
Αρχικό μήνυμα απο
vagmag
Δηστυχως μαθαίνουμε την αξιοπιστία των αυτοκινήτων αφού τα αγοράσουμε.
Τα Subaru είναι πολύ αξιόπιστα. Οσο και αν ακούγεται περίεργο.
Προβλήματα έβγαλαν τα 5αρια σαζμαν σε wrx που αυξήθηκε η ιπποδυναμη τους. Τα 6αρια δεν αντιμετώπισαν τέτοια προβλήματα. Επίσης προβλήματα έβγαλαν οι ελληνικές μετατροπές wrx s 260 και sti 330 του καλφακακου (πώληθηκαν απο την ελληνική αντιπροσωπεία ως μετατροπές της μαμάς εταιρίας). Σε μετατροπές τύπου ΦΠΕ τα sti είναι απροβληματιστα. Τα μπλοκ των Έβο άντεχαν σε μεγαλύτερες ιπποδυναμεις με μαμά μοτέρ.
Να έχετε υπόψη ότι πώληθηκαν πολύ περισσότερα Subaru απο evo. Με οτι αυτο σημαίνει σε ενημέρωση τουλάχιστο στην Ελλάδα. Μιας και έχεις φίλο με evo ρώτησε σχετικά με την αξιοπιστία των άλλων αυτοκινήτων φιλών του.
Για εμένα πάντως το evo το νιώθεις πιο ζωντανό στα χέρια σου λόγω ενεργών διάφορικων και πολύ κοντης κρεμαγιερας. Το Subaru sti , είναι επίσης νεκρό χαμηλά. Μ ένα καλό προγραμμα απο βελτιώνεται πολύ, αλλα πρέπει να ζητήσεις δύναμη χαμηλά... Μαμα κάτω απο τις 3500 - 4000 είναι ανύπαρκτο. Θυμάμαι σε βόλτα με sti 2004 φίλου ( τότε είχα το φορεστερ 2.5 ), σε στροφή που με το φορεστερ πατουσα με δεύτερη σχέση και ανέβαζε πολύ γρήγορα, πατησα το γκάζι περιμένοντας την έκρηξη ισχύος... Και δε συνεβει τίποτα σε βαθμό που νόμιζα ότι είχα μέσα τέταρτη σχέση και όχι δευτερα ( κοίταξα στο μοχλό ταχυτήτων , έβγαλα και ξανά έβαλα τη σχέση μέχρι να πείστω οτι ειχα σωστη σχεση στο κιβωτιο ) Πάνω απο τις 4000 σκότωνε αλλα κάτω ήταν εντελώς ψόφια.
Γνώμη μου είναι ότι τα Subaru είναι πολύ καλύτερα απο την επόμενη γενιά ( απο αυτή που κοιτάξεις ), και απο τη μεθεπόμενη hawk eye , έχουν και ρυθμιζομενα διαφορικα όπου πλέον γίνονται αρκετά πίσω...γλέντικα...