
Αρχικό μήνυμα απο
VanVIC
Συμπέθερε η δική μου εμπειρία άλλα λέει.
Το "έργο" το έχω ζήσει 2 φορές, μιά πρό κομπρέσορα εποχή και μια μετά.
Την πρώτη φορά αγόρασα πρόγραμμα (απο Ελληνα αντιπρόσωπο Γερμανού προγραμματιστή) που αντικατέστησε το εργοστασιακό. Το έκανα δεδομένου ότι είχαν αντικατασταθεί εκκεντροφόροι, εξατμίσεις, μεγαλύτερη πατελούδα κλπ.
Σε κάθε αναβάθμιση που ζητούσα (π.χ. ανέβασμα κόφτη στροφών) πλήρωνα απο 100 εως 150 ευρώ.
Την 2η φορά, αφού είχα βάλει τον κομπρέσσορα (TS2 με 8psi) πλήρωσα σε Ελληνα προγραμματιστή, χρήματικό ποσό ίσο με την αξία ενός νέου προγράμματος αλλά αυτό συνέβει για να διορθωθεί το πρόγραμμα που είχε έρθει απο ESS και για το AFR αλλά και επειδή είχα βάλει μια λίγο μικρότερη τροχαλία (απο 8psi το πήγα στα 8,25psi). To θέμα είναι οτι για να γίνει αυτή η "διόρθωση/adaptation/fine tuning" το αυτοκίνητο ρθυμιζόταν επι του δυναμομέτρου για περίπου 3 ώρες (κάτι λιγότερο).
Σίγουρα δεν ήταν θέμα λίγων λεπτών.
Απο την συγκεκριμένη "αναβάθμιση" νομίζω οτι είσαι απο τους λίγους που μπορούν να πιστοποιήσουν αν άξιζε ή όχι (κι εσύ, κι ο deepblue κι ο m-power 01 είδατε τί γινόταν στο δρόμο).
Οταν χρειάστηκε χθές να γίνει και νέα διόρθωση στα μείγματα (λόγω αλλαγής μπέκ και τροχαλίας), έγινε πάλι επι του δυναμομέτρου (πάλι 2-3 ώρες δουελειάς) αλλά τώρα πλήρωσα συνολικά 200 ευρώ (για εργασία και δυναμόμετρο). Τα αποτελέσματα θα τα δείς.
Αν τα ανωτέρω ήταν θέμα λίγων λεπτών (που τελικά δεν είναι) και εγώ δεν θα πλήρωνα τόσα χρήματα.
Και το σημαντικότερο: σε ότι χρειαστώ απλά σηκώνω το τηλέφωνο... (thanx skandalis)