Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 26

Θέμα: E30-με μοτερ M40-Ρεταρισμα στις 6000???

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.264
    Thanked
    14148
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο fatboyaudio Εμφάνιση μηνυμάτων
    μεταχειρισμενος κινητηρας και περιφερειακα μπηκαν απανω,δεν μπορει ομως να κανει το ιδιο συμπτωμα με τον προηγουμενο
    Με ποια λογική δεν μπορεί όταν μιλάμε για μεταχειρισμένα parts? Εδω και σε καινούργια parts αμα είναι ελλατωματικός ο σχεδιασμός σκάει πάντα το πρόβλημα sooner or later. Ασε που εδω δεν μιλάμε καν για σχεδιαστικό λάθος, αλλά για αναλώσιμα (ακόμα χειρότερα).
    Επίσης το ότι σου κάνει τα ίδια με τον προηγούμενο δεν σε προβληματίζει ως προς τα χιλιόμετρα? Αν ο κινητήρας με τα περιφεριακά που έβαλες επάνω είναι φορτωμένος αρκετά (που είναι και το πιο λογικό λόγω ετών) το κάνει να μην φαίνεται διόλου απίθανο!

    Συμφωνώ με τον m-power ότι πρέπει να κοιτάξεις το λούφτ. Κάνε τράμπα με κάποιο γνωστό σου ή απο το συνεργείο που πας αν έχει, να δεις μήπως είναι αυτό και "τσάμπα" σκας.

    Πάντα φιλικά,

    Βασίλης
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 23-07-13 στις 09:55



  2. The Following 3 Users Say Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    dark knight (23-07-13), Kostas_1 (23-07-13), m-power_01 (23-07-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP