Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 154

Θέμα: ESS M3 E92 σε Ελληνικο εδαφος

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν αναλογιστεί κανείς ότι μόνο ο ΦΠΑ είναι 21%, ε ν ν έ α ο κ τ α κ ό σ ι α με το κλειδί στο χέρι, εμένα μου ακούγεται μάλλον για ευκαιρία.

    Μπράβο ρε Νίκο!!!!

    Η τιμη ειναι οκ, αλλα μην τρελλαθουμε κιολας, ευκαιρια δεν ειναι...μην ξεχνας οτι το VT1 δεν εχει IC. Η προσωπικη μου αποψη, στην μεχρι τωρα εμπειρια που εχω αποκομισει πανω σε FI projects, ειναι οτι το κιτ χωρις IC δεν θα δουλεψει σωστα, σε ενα μοτερ με τοσο υψηλη συμπιεση, σε θερμοκρασιες ανω των 30C (συχνο φαινομενο) και με την 'αριστη ποιοτητα' των ελληνικων καυσιμων, μιας και θα υποφερει απο φαινομενα προαναφλεξης. Και για να γινω πιο συγκεκριμενος, το αντιμετωπισαμε αυτο στα κιτακια της ESS για Ε46 Μ3, καθως το heat soak και η συνεχης μειωση του αβανς για να προστατευτει το μοτερ απο προαναφλεξη, εδινε απογοητευτικες καμπυλες ροπης-ιπποδυναμης.
    Οποτε το VT2 (ακομη και αν χρησιμοποιηθει η τροχαλια μικρης πιεσης απο το VT1 για λιγοτερη καταπονηση) ειναι μονοδρομος για την αυξημενη ασφαλεια και αξιοπιστια του κινητηρα.
    Οποτε μιλαμε για περιπου 15Κ Ευρω αν αναλογιστουμε και το κοστος της εξατμισης που κρινεται απαραιτητη για αυτο το project.
    Δεν προσπαθω να αποτρεψω ιδιοκτητες απο την αποφαση του FI. Αλλωστε FI ειμαι και εγω και ξερω τι σημαινει αυτο για την τσεπη μου. Αν ειχα το συγκεκριμενο αυτοκινητο και το αναλογο budget να διαθεσω, πιθανον να το εφτιαχνα και εγω. Απλα μην νομιζετε οτι τα project αυτα ειναι φθηνα και πραγματικες ευκαιριες να εχουμε ευκολα αλογα. Η αξιοπιστια τους σε βαθος χρονου θα δειξει αν αξιζουν τα λεφτα τους μιας και το ποσο που απαιτειται δεν ειναι καθολου ευκαταφρονητο. Ποσο μαλλον αν η μειωμενη αξιοπιστια τους ανεβασει κατα πολυ το budget με μια ενδεχομενη καταστροφη του μοτερ, οπως και εγινε με καποια απο τα κιτακια της Gpower στην Αμερικη.

  2. The Following User Says Thank You to turbodog For This Useful Post:

    katsaraios (05-04-10)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP