Η καθαρη μεθανολη χρησιμοποιηται καθαρα για αυξηση της ιπποδυναμης απο την δυνατοτητα λειτουργιας πιο επιθετικων αβανς και δυνατοτητα αυξησης της πιεσης υπερπληρωσης με βενζινες πρατηριου. Ο συνδυασμος μεθανολης νερου χρησιμοποιηται εν μερη για αυτο, χωρις ομως να δινει τα αποτελεσματα που εχουμε με καθαρη μεθανολη. Το νερο ομως (μεσω εξατμισης, αφου δεν καιγεται) βοηθαει στην μειωση (και στην απομακρυνση απο τα πιστονια) της θερμοκρασιας της καυσης, κατι ιδιατερα σημαντικο σε FI κινητηρες με υψηλη συμπιεση οπου το πιστονι καλειται να αντιμετωπισει περαν των αλλων, μεγαλυτερα θερμικα φορτια λογω συμπιεσης ακομα και σε χαμηλες τιμες υπερπληρωσης (γιαυτο και οι προγραμματιστες ακολουθουν σε αυτες τις περιπτωσεις την safe λυση 'πιο πλουσιο' ωστε να βοηθησουν με το επιπλεον καυσιμο την ψυξη των πιστονιων)
Εγω χρησιμοποιω 50-50. Η καταναλωση με σβελτη οδηγηση ειναι 2-3lt ανα ντεποζιτο καυσιμου. Στην πολη βεβαια μπορει να κινεισαι ολη μερα και να μην καψεις τιποτα. Εχει τυχει ομως να καταναλωσω 2λτ σε 100χλμ σε συνθηκες μετρησεων. Η καταναλωση ειναι σχετικη καθως εξαρταται απο τις ρυθμισεις και κυριως απο τον τροπο οδηγησης.