-
Κωστα, το ειχες και ξερεις καλυτερα.
Εγω απλα διαβασα την πληροφορια στο ιντερνετ (που ως γνωστο ειναι.. το ιντερνετ)
Except for minor trim and equipment variations, there were few revisions to the original European-spec E34 M5 during its production. The first major round of changes occurred with the introduction of the more powerful 3.8-liter M5 in late 1991. Along with the larger engine, the 3.8-liter M5 brought Adaptive M Suspension, a reduced-effort clutch and a myriad of cosmetic alterations. Also, the M5 Touring was added at this time.
The final evolution of the E34 M5 entered production in May of 1994 and included the following upgrades:
-Getrag Type D six-speed manual gearbox
-Enlarged brake rotors with two-piece "floating" front calipers
-Thicker rear anti-roll bars (19mm on sedans, 20mm on Tourings) from the discontinued Nürburgring Package
-EDC mode switch from the discontinued Nürburgring Package
-Staggered 18-inch M Parallel Spoke wheels with 245/45ZR18 tires
-
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP