Βασικα υπαρχει λυση,μπορεις να εισαι ο "δευτερος" η' ο "τριτος" και να γλυτωσεις
χασουρα.Ο 'πρωτος" πληρωνει για να ειναι "πρωτος" !
Οσον αφορα την διπολικοτητα,δεν την βρισκω σωστη για τον εξης λογο,εχουν
διαφορετικο target-group!Αυτος που θα παρει μεταφορικο μεσο,το πολυ πολυ να
ζητησει χρωμα αντε και κανα ντουλαπακι,ο αγοραστης της Veyron ομως,ζητησε
κατι παραπανω και αυτη ηταν η SS.Ομοιως με Zonda και λοιπες supercar-εταιριες
η' και ακομη πιο γιηνες,οπως η αγαπημενη μας.
Οταν ζηταει λοιπον καποιος που πληρωνει ολοκληρο R&D μπαινει σε λειτουργια,
με μονο θετικα αποτελεσματα προοδου στην οποια τεχνολογια,γυρνοντας αυτο το
γραναζι ,γυρνανε και αλλα πολλα και παραγεται εργο
Το λοιπον,για μενα δεν υπαρχει "παγιδα' ,απλα η κατασταση της
μεταπωλησης.Το αυτοκινητο μαζικης παραγωγης αγαπαει τα νουμερα,
ζηταει πωλησεις για να δικαιολογησει την υπαρξη του να βγαλει και κερδος
Η αξιοκρατεια ερχεται πισω απο την μοδα και την φορολογια!
Το οτι γεμισε η Ελλαδα RX8 ξαφνικα δεν εφταιξε η Mazda που το βγαλε
φθηνο, ο Ελληνας αγοραστης που δεν μπορουσε να το συντηρησει,ομως,
φταει που πηγε και το πηρε!Τα περπατησαν λοιπον 4-5 χρονια και ξαφνικα
βγηκαν να τα πουλησουν,πακετο!Πολλα αυτοκινητα,μεγαλος
ανταγωνισμος,τρελλη πτωση τιμης!
Απο την αλλη,περπατησαν πολλα αυτοκινητα με leasing και αλλες
φοροαπαλλαγες,που επισης ριξαν πολυ τις τιμες.
Τελευταια θα πω πως,για να γινει το αυτοκινητο επενδυση πρεπει να βγει
εξω ο συναισθηματικο τομεας,που διακατεχει τους απανταχου petrolheads
Toτε και μονο τοτε μπορεις να το δεις εμπορικα και να κερδισεις!
Ειναι ακομη ενα κοινο σημειο με τη γυναικα!!!
Οταν συμπεριφερεσαι συναισθηματικα και ανθρωπινα,παντα θα βαζεις
φραγκα που καποια θα τα εισπραξεις ως συναισθηματα,βιωματα εμπειριες
καποια θα χασεις αντε αμα εισαι και τυχερος θα παρεις και προικα.
Οσοι ειδαν την γυναικα εμπορικα και μονο,σαν κρεας δηλαδη,εβγαλαν
κερδος![]()