-
Ε τώρα αμα γράψω ότι έχω σκεφτεί ακριβώς την ίδια πατέντα εδω και χρόνια τι θα μου πείτε???
(σίγουρα και πολλοί άλλοι)
Η συγκεκριμένη πατέντα είναι εντυπωσιακή ωστόσο έχει κάποια μεγάλα αρνητικά τα οποία δεν πρέπει να παραβλέψουμε.
Αν κάτσουν κάποιοι παράγοντες απανωτά τότε θα κάνεις γραναζόσουπα (στην καλύτερη). Δυστυχώς τα failsafe της έχουν μεγάλο θέμα γιατί κάπου εκεί εμπλέκεται ο χειριστής (παράγοντας άνθρωπος) και οι αποφάσεις του.
Εκεί ίσως βρίσκεται και το μυστικό γιατί μηχανικοί μεγάλων εταιριών σπάσανε τα κεφάλια τους να κάνουν SMG DSG και δε ξέρω και γω πως τα λένε...Αν ήταν τόσο "εύκολα" τα πράγματα τι νομίζετε?Θα το σκέφτονταν πολύ? 
Οφείλω να του δώσω τα συγχαρητήρια μου σε κάθε περίπτωση. 
Απο μεριάς μου έχω σχεδιάσει αντίστοιχο project για μηχανάκι,μιας και εκεί είναι λιγότερες οι απαιτήσεις αυτής της πατέντας και το κόστος αστοχίας παλεύεται κάπως καλύτερα. Ωστόσο επειδή είναι κομμάτι απο ένα project που σχεδιάζω εδώ και καιρό δεν θα ήθελα να επεκταθώ περισσότερο.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 02-06-13 στις 23:20
-
The Following 25 Users Say Thank You to BILL007 For This Useful Post:
120ie87 (06-06-13), alexm (02-06-13), ankor (04-07-13), aristent (02-06-13), Bazil Van Sinner (03-06-13), bill_m3 (03-06-13), dafidack (03-06-13), deepBLUE (02-06-13), doctore (02-06-13), Eleni (30-07-13), gant (03-06-13), Konstantinos E60 (02-06-13), Kostas_1 (02-06-13), Leonidas_E39 (02-06-13), Loukas (02-06-13), Nick bmwlover (01-12-13), nikos1400 (03-06-13), Nino (03-06-13), Panos 316T (02-06-13), Ptboul (03-06-13), S8N (03-06-13), Samaro (30-08-13), sierra (02-12-13), VanVIC (30-08-13), Vassilis ///M (02-06-13)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP