Το upgrade βασιζεται στο CSL software? Απο οτι θυμαμαι το SMG ECU συνεργαζεται με το DME του αυτοκινητου. Υπαρχει προβλημα ασυμβατοτητας αν φορας καποιο προγραμμα στο DME (πχ alha N mode) η μπορει το upgrade να δουλεψει με οποιαδηποτε DME με η χωρις προγραμμα. Το εχεις ηδη τεσταρει αυτο?
Η US ESS πχ που εχει ενα παραπλησιο uprade, δεν εγγυαται οτι το upgrade θα δουλεψει σωστα με DME software απο διαφορετικους βελτιωτες.

Οι χρονοι που παραθετεις ειναι αρκετα βελτιωμενοι. Απο οτι γνωριζω , αν το λεω σωστα,η πιεση της αντλιας του SMG δεν αλλαζει μεταξυ του S1 και του S6 αλλα αλλαζει ο χρονος που κανει να εμπλακει η ταχυτητα (δηλαδη ειναι σαν να αφηνουμε πιο αργα τον συμπλεκτη να εμπλακει για να παρει την ταχυτητα ). Εκει βασιζεται και το upgrade? Η αλλαζει και η πιεση του κυκλωματος συνολικα?

Ρωταω γιατι σαν κατοχος SMG με ενδιαφερει και εμενα ενα πιθανο upgrade, αφου μαθω τι ακριβως γινεται με αυτο.
Ευχαριστω