ΕΚΕΙ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΑ ΚΑΝΤΟΝΙΑ.
Εδώ έχουμε τά Κοτζαμπάσικα δοβλέτια!
Αυτός είναι ο σιδηροδρομικός σταθμός τής πρωτεύουσας τής Βέρνης στήν Ελβετία. Κάπου 8 ράμπες μέ διερχόμενα ανά 3 λεπτά τραίνα που πάνε σέ κάθε προορισμό στήν Ευρώπη.
Στήν Ζυρίχη 18 ράμπες και στά πιό κάτω υπόγεια καμμιά 20αρια ράμπες ακόμα πού πάνε στά πιό κοντινά σημεία μέχρι απόσταση 50 χιλιομέτρων. Ολα μέ ηλεκτροδότηση. Αυτή η εικόνα μέ σιδηροδρομικούς σταθμούς είναι περίπου κοινή στήν Ευρώπη.
Δέν μπορούσα να βάλω σέ αντιπαραβολή τήν φωτογραφία τού σταθμού Λαρίσης,(ΟΣΕ), στήν Αθήνα. Σέ πιάνει κατάθλιψη. Σταθμός Λαρίσης Αθήνας δύο ράμπες, πού συνδέουν Βορεια καί Νότια Ελλάδα, σέ μία μόνο γραμμή πού ακόμα δέν έχει ηλεκτροδοτηθεί. Οσο αφορά τήν Πελοπόννησο ένας προαστιακός μέχρι Κιάτο.
Μαλάκες είναι νά τόν πάνε Πάτρα καί γύρω από τόν Μωριά?
Αφήνει τό κλειστό επάγγελμα τών ΚΤΕΛ; Εδώ 100 χρόνια μετά τόν Τρικούπη οι γραμμές είναι οί ίδιες. Εδώ χρειάστηκαν 100 χρόνια νά γίνει η Γέφυρα στό Ρίο, γιατί δέν άφηναν οι
τοπικοί Φερρυμποτάδες μέ τούς Αχαιούς Βουλευτές τύπου Νικολόπουλου.
Εκεί έχουν τά Καποδιστριακά Καντόνια, εδώ έχουμε τά Κοτζαμπάσικα Δοβλέτια.