-
Η κουβέντα καλό είναι να συνδιάζεται με γνώσεις θεωρητικές και μικρές εφαρμογές απο μένα και απο γνώσεις που εχουν μεγάλα αποτελέσματα απο κάποιον σαν τον Δημήτρη που οτι φτιάχνει γαζώνει.
Για μενα πιο καλή είναι η υδρόψυξη. Παρόλαυτα, η ελειόψυξη εφαρμοζεται συνεχώς και πιο πολύ ενώ υδρόψυξη βλέπουμε μόνο σε extreme tuning. Αν ήμουν αυτοκινητοβιομηχανία θα επέμενα σε υδρόψυξη άσχετα αν ειναι μεγαλήτερο το κόστος. Βέβαια σε μικρά τουρμπινάκια όπως στο 335 αυτό θα ήταν πολύ δύσκολο και η Porsche όλο και κάτι θα έχει μελετήσει παραπάνω για να έχει ελαιόψυξη. Απλά με ενοχλεί που αυτό ταλαιπωρεί τις θερμοκρασίες λαδιού πολύ
-
The Following User Says Thank You to stratos For This Useful Post:
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP