Καταρχην σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις !
Για τη διαρροή δε μπορώ να σου πω, για τον θόρυβο όμως κατά 99% ευθύνεται ο τεντωτήρας της καδένας
Για τι κοστος μιλαμε περιπου .....ειδα realoem 42 $ αρα κατι λιγοτερα σε ευρω......ποσο παιρνουν για αλλαγη?
Επισης πιθανη αιτια εχω διαβασει και ακουσει την αντλια υποπιεσης ( vacuum pump) ......... πως καταληγουμε στον εντατηρα?

Η διαρροή είναι από τα δύο o-ring των βάνος.
Αν μπορεις στειλε ενα λινκ απο realoem με τα o ring
https://realoem.com/bmw/partgrp.do?m...1&mospid=47624
εδω ειναι το δικο μου

Κατι που ξέχασα, προτιμώ να πάρεις 3 σπρευ καθαρισμού λαδιού-γρασσου και να καθαρίσεις τον Ν42 με προσοχή και ενα πινελάκι, παρά να πέσεις στα χεριά πλυντηριά κινητήρα που θα τρέμει η ψυχούλα σου...
Το διαγνωστικο δεν δειχνει τιποτα το ατιμο.......

Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα, όπως επίσης και με την διαρροή από το μαρκούτσι του υδραυλικού τιμονιού...Πάντως ένα διάβασμα από ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ BMW θα είναι διαφωτηστικό γενικά για την λειτουργία του Ν42.
Ο διαχωριστης λαδιου που αναφερθηκε παραπανω δεν παιζει?