-
Η μπροστα αντιστρεπτικη 25,5mm ειναι απλα ειπα 26 για συντομια..Παντως Νικο κατι που δεν γερνει εστω και ελαααχιστα ΔΕΝ στριβει για τον απλο λογω οτι δεν φορτιζει το πελμα των ελαστικων με το απαραιτητο φορτιο και ειδικα στους δρομους που κυκλοφορουμε αυτο μπορει να γινει πολυ επικινδυνο..Νομιζουμε οτι στριβει! Οπως και για το χαμηλωμα το ιδιο ισχυει..
Εν παση περιπτωσει η γνωμη μου ειναι να βαλεις πρωτα Powerflex η ΙΕ Subframe bushings και να ψηλωσεις τη ζετα με pads απο ε46 να δωσεις εναν αερα να μπορει να
δουλεψει η αναρτηση σωστα!!
Εκει οφειλεται η αισθηση ''ακορντεον'' και οχι στην αντιστρεπτικη! Με τοσο χαμηλωμα στριβεις πανω στα bump stop κυριολεκτικα και δεν υπαρχει rebound..
Επισης τι ελατηρια φορας και ποια shock mounts?
Με αλλα λογια εννοω οτι στρεβλωσεις σιγουρα υπαρχουν..Εμεις ομως δεν θα
τις καταλαβαιναμε αν τα ορια των ελαστικων συνδεσμων γενικοτερα δεν ηταν τοσο μικρα προκειμενου να χαριζουν ανεση.. Σφιγγωντας ολα αυτα τα σημεια δεν αυξανουμε ακαμψια απλα διαφερει ο τροπος με τον οποιο αντιλαμβανομαστε την ελλειψη της σε βαθμο που νομιζουμε οτι την εχουμε αυξησει κατακορυφα! Περιμενω για καφεδακι..Χαλκιδα θα καταφερεις να ερθεις που θα παμε Κυριακη?
υ.γ: Για αυτο σου ειπα οχι για τις h&r..για να μη μπλεκεις με αυτακια,κολλησεις κλπ κλπ αφου μπορεις να πετυχεις σχεδον το ιδιο πραγμα με παραπλησιο τροπο και καλυτερο αποτελεσμα..Στον τομεα αυτο πιστευω η Bmw δεν εκανε λαθος στο ζ3 καθως ηξερε πως πολυ παχυτερες αντιστρεπτικες θα κανουν το αυτοκινητο σε συνθηκες δρομου πολυ επικινδυνο..Σκεψου το!
κανοντας ταυτοχρονα και πιο επικινδυνη τη ζετα
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Nickolas_s2k : 24-04-13 στις 18:33
-
Ετικέτες Θέματος
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP