Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 41

Θέμα: Νέα δοκιμή πρόσκρουσης: Small/narrow overlap (20%)

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #4
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18832
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    απλα να πω, σαν μηχανικος, οτι δεν ειναι σχεδιασμενα ολα τα πλαισια να λειτουργουν με τον ιδιο τροπο...πχ...της mercedes...μπορει να ειναι κλασεις ανωτερο το πλαισιο συνολικα καθως σε μια μετωπικη συγκρουση να συνεργαζεται το μπροστινο μερος (ραμφη κτλ κτλ) πολυ καλυτερα με τον κλωβο ασφαλειας...ενω στο συγκεκριμενο τεστ το ξυλο το τρωει καθαρα ο κλωβος και παλι υπο συνθηκες (στις ακρες του ακριβως...)...τρεχα γυρευε..
    Ακριβώς. Ενδεχομένως αν ενισχύσουν ένα τμήμα να χαλάσουν τη συμπεριφορά του πλαιαίου σε άλλη φόρτιση. Ο κλωβός της C-Klass Πάντως μια χαρά άντεξε, οι πλευρικοί αερόσακκοι της έκαναν τη ζημιά στη βαθμολογία. Πρόσεξε ότι έχει και αερόσακκο στα γόνατα η συγκεκριμένη.

    υγ...στο ε30 μου παντως...σε παρομοιες συνθηκες..εχει φυγει μοτερ..στο απεναντι μαγαζι (ολα μελετημενα τα χω...!!!!!!!)..πως γινοταν στα "βλεπω το θανατο σου"....ε καπως ετσι το φανταζομαι!!!!
    Με τα μοτέρ που καβαλάς εσύ, αν ήμουν ο μαγαζάτορας θα έκανα την πάπια. Κουάκ κουάκ.

  2. The Following User Says Thank You to S8N For This Useful Post:

    nik200 (16-04-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP