Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
....και κατι ακομη...προσοχη στην τοποθετηση του δευτερου (post compressor) μπεκ ωστε μην να ειναι πολυ κοντα στην BOV αν αυτη ειναι ανοιχτου τυπου. Το ιδανικο ειναι να ειναι αρκετα μετα αλλα και λιγο μετα αν ειναι δεν υπαρχει προβλημα. Δεν ειναι οτι καλυτερο να φτυνει μεθανολη η BOV μεσα στο μοτερ, κατα την εκτονωση της, επειδη εχουμε τοποθετησει το μπεκ πριν απο αυτη.
Εκτός αν είναι diverter και έχει πειστροφή πίσω. Αν και τα κομπρεσσοράτα της παρέας μας νομίζω δεν έχουν bov εκτός αν κάνω λάθος.

Θα ανόξω τις σελίδες να τις διαβάσω αύριο στο αεροπλάνο. Ευχαριστούμε πολύ για τα χρήσιμα links και ελπίζω να τα πούμε και απο κοντά