Σωστά.
Σημασία στη τελική απόχρωση μπορεί να παίξει και η θερμοκρασία περιβάλλοντος, η γωνία, η απόσταση και το υπόστρωμα όπως σωστά έγραψε ο Λεώ, αν και στο τελευταίο πρέπει να σαι πολύ μπούφος για να κάνεις λάθος, αφού το ίδιο το πρόγραμμα στο pc σου λέει τι χρώμα αστάρι να ρίξεις με βάση τον κωδικό χρώματος.
Ο μάστορας σπάνια φταίει (ως καθόλου) σε περιπτώσεις ολικής βαφής panel σε ανοιχτόχρωμες μεταλλικές αποχρώσεις. Ούτε τις συνθήκες που έχει βαφεί προηγουμένως το αυτοκίνητο μπορεί να ξέρει. Ούτε τη μάρκα του χρώματος που χρησιμοποιήθηκε. Ούτε να ντουπλικάρει τις συνθήκες βαφής του εργοστασίου (αν το αμάξι ήταν άβαφο πριν).
Αυτό που πάντως οφείλει να κάνει, αν όντως η διαφορά είναι μέρα-νύχτα, είναι να φέρει ένα φασματογράφο να μετρήσει το χρώμα και να κάνει άλλη μία προσπάθεια με αυτό που θα του βγάλει. Μη περιμένεις όμως θαύματα.