Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 25

Θέμα: Διαφορετικη αποχρωση σε βαμμενο φτερο!!

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #15
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Leonidas_E39 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κανονικα για να μην σου βγαλει διαφορα αν δεν κανω λαθος πρεπει να κανει σβησιμο και στην πορτα.
    Σωστά.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Leonidas_E39 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ειναι καθαρα θεμα βαφεα κατ'εμε δεν ειμαι και ειδικος αλλα απο τα λιγα που γνωριζω ειναι πολλοι οι λογοι για το αποτελεσμα απο το χρωμα που βγαλανε το υποστρωμα που εριξε ,το πως χτυπησε με το πιστολι τα υλικα και αν ετυχε να δουλεψει παλι τετοιο χρωμα.
    Σημασία στη τελική απόχρωση μπορεί να παίξει και η θερμοκρασία περιβάλλοντος, η γωνία, η απόσταση και το υπόστρωμα όπως σωστά έγραψε ο Λεώ, αν και στο τελευταίο πρέπει να σαι πολύ μπούφος για να κάνεις λάθος, αφού το ίδιο το πρόγραμμα στο pc σου λέει τι χρώμα αστάρι να ρίξεις με βάση τον κωδικό χρώματος.

    Ο μάστορας σπάνια φταίει (ως καθόλου) σε περιπτώσεις ολικής βαφής panel σε ανοιχτόχρωμες μεταλλικές αποχρώσεις. Ούτε τις συνθήκες που έχει βαφεί προηγουμένως το αυτοκίνητο μπορεί να ξέρει. Ούτε τη μάρκα του χρώματος που χρησιμοποιήθηκε. Ούτε να ντουπλικάρει τις συνθήκες βαφής του εργοστασίου (αν το αμάξι ήταν άβαφο πριν).

    Αυτό που πάντως οφείλει να κάνει, αν όντως η διαφορά είναι μέρα-νύχτα, είναι να φέρει ένα φασματογράφο να μετρήσει το χρώμα και να κάνει άλλη μία προσπάθεια με αυτό που θα του βγάλει. Μη περιμένεις όμως θαύματα.

  2. The Following 3 Users Say Thank You to Monsta For This Useful Post:

    Leonidas_E39 (11-04-13), mark e92 (12-04-13), Ptboul (12-04-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP