Αδικος κοπος για τα διβανα Μ54/Μ52TU.
Αν πας για μετατροπη σε 330 με 3 χιλιαρικα max για ανταλλακτικα και τοποθετηση θα εχεις παρει για πλακα 60 αλογα επανω ...
Με κομπρεσορα εχεις φυγει σε ιπποδυναμη ακομα πιο πανω ... ΦΠΕ και πρασινα αλογα, θα στην πεφτουν τα μινι κουπερ και τα 500ρακια τα Αμπαρθ και 'συ θα ψαχνεις τα πρασινα αλογα του ΦΠΕ.
Στο φωναζουν ολοι εδω μεσα και εχουν απολυτο δικιο !!!!!
Εγω θα σου'λεγα αστο οπως ειναι, βαλε και ενα μπλοκε και απολαυσε τα ταξιδακια σου χωρις σκοτουρες.
Αλλιως πουλα το και παρε κατι που να ειναι γρηγοροτερο η' να ειναι ευκολοτερα αναβαθμισιμο γιατι τα διβανα με την εισαγωγη που εχουν δεν προκειται να δεις προκοπη,
τα καλαμακια του φραπε εχουν μεγαλυτερο ανοιγμα απο τους αυλους της εισαγωγης ενος διβανου !
Ακομα και το 3λιτρο που εχει μεγαλυτερη εισαγωγη απο του δικου σου μοτερ ειναι μικροτερη απο την εισαγωγη του 2.5λιτρου του Μ50. Γι'αυτο την βαζουνε στα Μ52 που μπαινει κουτα και "τρελαινονται" τα 2.8 !!!
Και χωρις προγραμα κιολας !!!
Κανε οτι σου λενε οι πιο εμπειροι, την τσεπη σου προστατευουνε απο ακυρες αγορες.
![]()