Επειδή ακριβώς κινούμαι με χαμηλές στροφές λόγω στρωσίματος (max 2500) μπορώ να σου πω ότι δεν έχει το lag άλλων diesel που έχω οδηγήσει, είναι από τα πιο γραμμικά μοτέρ στην κατηγορία. Πλην του eco pro που όπως είπε και ο Ντίνος κάνει το μοτέρ πολύ νωθρό (αλλά γλιτώνεις πετρέλαιο), στα άλλα modes αρχίζει να τουρμπίζει περίπου στις 1200 στροφές (ακούγεται και το σφύριγμα του turbo λίγο), από τις 1500 στροφές και πάνω τραβάει ακόμα και με μεγάλες σχέσεις στο κιβώτιο (και χωρίς να πατάω το γκάζι πάνω από το 50% της διαδρομής του). Προσωπικά δεν έχει χρειαστεί να κατεβάσω σε 1η (δεν μιλάω για την περίπτωση που θα ανέβεις κόντρα ανηφόρα, εκεί θα κούμπωνες 1η και στο βενζινοκίνητο). Μην προβληματίζεσαι, το μοτέρ είναι παραπάνω από επαρκές για το αυτοκίνητο. Μετά το στρώσιμο που θα το πλακώσω θα γράψω ξανά εντυπώσεις.