-
Δεν τίθεται θέμα ότι κερδίζεις απόδοση με φουλ εξάτμιση και κυρίως κερδίζεις σε στροφάρισμα... Απλά πιστεύω ότι αν δεν θες να ξεζουμίσεις το αμάξι, να το καργάρεις πίεση με μελλοντικό στόχο τα μεγάλα τουρμπο-μεθανόλη, δεν είναι καθόλου value for money να πας πέρα από το στάδιο που είπες προγραμμα,εισαγωγη,downpipes χωρίς καταλυτες,ιντερκουλερ και προεραιτικα σκαστρες.
Είσαι αρχηγός σε αυτά τα επίπεδα και αν το φτιάξεις με έξυπνα-φτηνά και ταυτόχρονα αξιόπιστα πράγματα, μπορείς με πολύ λίγα χρήματα να έχεις ένα ανταγωνιστικό σύνολο.
-
The Following User Says Thank You to Harisp For This Useful Post:
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP