-
Πιστεύω λόγω ροπής το 1Μ είναι αρκετά πιο fun to drive από τα υπόλοιπα Μ, στον τομέα της πλαγιολίσθησης και του στρίβω με το γκάζι...από την άλλη το γεγονός ότι είναι turbo και πολύ ροπάτο σημαίνει ότι πρέπει να το οδηγείς αρκετά πιο φυλαγμένα από τα υπόλοιπα Μ γιατί...δαγκώνει...Τα ατμοσφαιρικά Μ με τη γραμμικότητά τους και τη ροπή τους στις μεσαίες (εκεί σχεδόν που το 1Μ τελειώνει...) είναι αρκετά πιο προβλέψιμα και ρυθμίσιμα αυτοκίνητα...
Το να λέμε βέβαια πως ένα turb-άτο Μ είναι το καλύτερο Μ3...είναι σχήμα οξύμωρο...μιας και το αρχέγονο Μ3 Ε30 ήταν ένα αδύναμο και άροπο ατμοσφαιρικό αμάξι (με άλλα πολλά χαρίσματα όμως) που ο χαρακτήρας του δεν έχει καμία σχέση με το 1Μ.
Τα Μ3 πρέπει να στροφάρουν....εάν δεν στροφάρουν....ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Μ3...
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]

-
The Following User Says Thank You to EVERGET For This Useful Post:
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP