Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 471

Θέμα: ΒΜW e30 3.5lt drift project..

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #9
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    λοιπον...εχουμε και λεμε...

    η αναρτηση ηρθε πριν 3 μερες και απευθειας τοποθετηθηκε πανω στο αμαξι....πετυχαμε τα ακολουθα νουμερα...

    1) καμπερ 3 μοιρες εμπρος!!-2μοιρες πισω (που θα βελτιωθει μολις αλλαχτουν τα σινεμπλοκ..που ειναι στα μαυρα χαλια..υπολογιζουμε να ερθει στο 1.5...)..χανω ελαφρως σε φρεναρισμα καθως οι τροχοι εμπρος δεν πατανε σωστα..οποτε στο δρομο το αμαξι θελει λιγο παραπανω προσοχη..και εχει χαθει λιγο η αισθηση στο τιμονι στην απολυτη ευθεια του...πραγμα λογικο με τοσο καμπερ....αλλα μολις αρχιζει και περνει γωνια μεταμορφωνεται γιατι....

    2) εχουμε καστερ 9...που σημαινει οτι εχουμε αψογη επαναφορα τιμονιου..κατι το οποιο επιβεβαιωται και στο δρομο...χωρις hardcore χρηση...

    3) η αναρτηση στρωνεται ευλαβικα αυτη την στιγμη και εχω παει κανα δυο βολτιτσες μακρυα...προκειμενου..να πετυχουμε την μεγαλυτερη δυνατη μακροζωια της...

    4) και το φλεγον ζητημα...πως συμπεριφερεται το αμαξι σε drift????μετα απο λιγες δοκιμες (προκειμενου να μην την ζορισω) σε γνωστη ορεινη στροφοδιαδρομη ...το αμαξι απλα ειναι αλλου......τα παντα γινονται πλεον με μισο χερι...την στιγμη που παλευες πιο πριν να το κρατησεις στο δρομο και οχι σε κανα χαντακι.....να σημειωθει οτι η αναρτηση ειναι σεταρισμενη..στην μεση της σκληροτητας της...και δεν την εχω σκληρυνει καθολου....αραγε τι θα γινει τοτε???????

    5) το αποτελεσμα εν ολιγοις ειναι εκπληκτικο..και πιστευω οτι θα δουμε ομορφα πραγματα στην πιστα....και προπαντων αζοριστα...

    6) αν συστηνω να μπει μια coilover σε e30 και μη αγωνιστικο????????.....ασυζητητ .....!!!!το αμαξι δεν κοπαναει (οχι παραπανω τουλαχιστον απο οτι με bilstein κιτρινα)...και φυσικα εχει και αλλα ορια....need i say more?????
    την πίσω ρύθμιση πρέπει να την αλλάξεις στο 1,5 που λές νικόλα, μην πω και λιγότερο.

    σύγκλιση πίσω μηδέν, θέλεις το απόλυτο παράλληλο, έτσι ώστε να μην σσε διορθώνει κανένας τροχός.

    με την κάστερ έλυσες πολύ σοβαρό θέμα, μιας και απ'όσο ξέρω τα Ε30 παραπάνω απο 2.5 μοίρες αρνητική αρχίζουν και χάνουν την επαναφορά στο τιμόνι.

    σχετικά με μπροστά, στις πολύ κλειστές πίστες που πας, οι 3 μοίρες μπροστά είναι καλές για να μένει βιδωμένη η μούρη και να γυρνάει παραπάνω το πίσω μέρος, σε πιο ανοιχτή πίστα όμως θα έχεις σοβαρό θέμα. μόλις θα φεύγει το πίσω μέρος θα σου κοβει όλη την δύναμη συτό το βίδωμα της μούρης.

    ή θα μπορούσες να βάλεις άλλο λάστιχο μπροστά για να μην χαλάσεις την ευθυγράμμιση και να σου γλυστράνε και τα μούτρα λίγο έτσι ώστε να να μην σου κόβεται η φόρα, ή άλλαγμα τα νούμερα. θα προτιμούσα την αλλαγή ελαστικού προσωπικά εφόσων το σεταπ που έχεις τώρα σε βολεύει πολύ.

    σχετικά με τα φρένα που λές, χαμήλωσε πίεση έτσι ωστε να κάτσει λίγ το λάστιχο και να υπάρχει μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής με το οδόστρωμα. έτσι και αλλιώς τα 888 λόγο γόμας θα σηκώσουν πίεση μετά απο κάνα δυο γυράκια.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    nik200 (23-03-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP